Houd er rekening mee bij welke afdeling u het product hebt gekocht, het is Odense of Nordborg, u moet het onderdeel retourneren naar de afdeling waar u de aankoop hebt gedaan.
Betaling: Het artikel moet worden geretourneerd na ontvangst van het nieuwe onderdeel, met behulp van de verpakking moet het nieuwe onderdeel aangekomen in slangen en slangen worden losgemaakt en moet het artikel worden schoongemaakt en vrij van olie.
Betreffende geretourneerde artikelen: Spijtachtige aankopen of ongebruikte onderdelen moeten in de originele verpakking worden geretourneerd binnen 14 dagen vanaf de dag dat u Schmiedmann heeft geïnformeerd dat u spijt heeft van de aankoop. Schrijf of plak geen etiketten op de originele verpakking, maar verzend deze in een neutrale verpakking.
Houd er rekening mee dat er een rapport moet worden gemaakt, dit kan vaak gedaan via foto / video. en een begrijpelijke beschrijving van het probleem.
Als u twijfelt, raden wij u aan Schmiedmann telefonisch over het probleem te raadplegen, onthoud factuurnr. We zullen u helpen en begeleiden wat we kunnen.
Markeer het pakket met RMA en uw factuurnummer en voeg een kopie van de factuur bij in het pakket.
Het is de verantwoordelijkheid van de afzender om te documenteren dat Schmiedmann terugkerende goederen heeft ontvangen. Het wordt aanbevolen dat u de vrachtbon of een kopie ervan opslaat. Vanaf de dag dat je Schmiedmann hebt laten weten dat je spijt hebt van de aankoop, moet je het artikel binnen 14 dagen retourneren.
Voor functietests en afgekeurde klachten kunnen verwerkingskosten van DKK 200, - in rekening worden gebracht.
Als u contact wilt opnemen met Odense, kunt u een e-mail sturen naar claim.odense@schmiedmann.com - Anders belt u
Neem contact op met Nordborg door een e-mail te sturen naar usedparts@schmiedmann.com - bel anders
De verwerkingstijd voor retourgoederen kan 2-5 werkdagen duren.
De aanbetaling wordt bij ontvangst gefactureerd.
De klachtduur is afhankelijk van de fabriek en de omvang van het probleem